Tuesday, October 4, 2011

LOVE is......part (1)

 


Love is....
laughing together with you till our stomach hurts

因为我知道在你面前,我不需要伪装自己,我能将我最真实的一面赤裸裸的呈现出来








 


Love is...
to be with you all the time

纵然现在的我们都不在彼此的身边,但那颗心却是紧紧联系在一起的。












 Love is... 
the best medicine!
When I’m sick, you’re my best medicine...and I’m addicted!


你总是有办法逗我开心,就算我无理,就算我犯错,你还是会先低下声跟我道歉。

No comments:

Post a Comment